Google

Thursday, July 26, 2007

1st Day @ School..

Sebenarnya aku ada proposal yg disiapkan tghri ni nak hntr..tapi atas permintaan 'peminat2' blog aku ni (huhu)..aku update jgklah al-kisah 1st day aku kat kelas..actually kelas dah 2mggu jalan tapi aku je yg asyik 'monteng'..nak wat caner official resign letter dari bos aku tak dpt lagi..nak chow camtu je kang byk gile claim tak byr..so tgu jelah..kira smlm 1st day aku kat kelas..students 95% semua foreigners..ada 1 org je malay selain aku..tua muda semua ada..kelas 3 jam mmg stress..tak mcm bljr kat uia dulu especially kelas dr shihab..huhu..siap boleh tido,borak,main conteng2 kat buku nota(keje ida)..kerker..ini nak gi toilet pun rasa mcm ishh rugi je..rasa2 mcm seronok nak mula bljr nih..tapi ada satu mende yg buat aku x aman nak bljr ni..masa undergrads dulu kita jarang nak pikir tapi skang hari2 aku pikir..DUIT..huhu..scholarship tak dpt lagi..taktau bila grant tu masuk..takpelah ada la rezekinya tuh..sabo jelah..
nak citer pasal facilities n serives upm mmg canggih sket compared tu uia..walaupun upm ni fakulti n pusatnyer nyer jauh2..tapi convenient nak gi mn2..bus ada je..nak bwk,park keta kat mana hala pun tak kesah..takdelah istilah 'clamping' ni..cuma bhgn lab2 je aku blom melawat lagi..sbb 1st sem ni just prepare proposal..blom stat nak experimen or practical lg..
citer sikit pasal thesis aku..insyaallah akan buat pasal WiMax..collaboration ngan MIMOS..tu yg msk kelas mobile communication smlm tergagar2 sbb tak amik comm eng dulu..nyesal tul..byk giler kena catch up smula..tp kalau aku amik dulu pun for sure taktau mende gak..kerkerker..ok got to go..harap2 next blog takla lama sgt nak nyusul..hope so!

4 comments:

Kain Ela DotCom said...

hari kedua?

Kain Ela DotCom said...

nama aku jgk yg naik...hish..

Unknown said...

yeah.. payah dah masuk sekolah balik.. aku jer yg belom.. huhuhu.. tingin benarnya.. tak per.. insyaAllah the time will come soon.. hope aku dah ready la bile time tu sampai.. kalau tak I goyang kaki lagi la.. best jugek.. hehehe..

Anonymous said...

ida : nama ko commercial...kerker
amie : kalau aku jadi ko baik dok umah jaga si JIKA tu..lagi bes..teringin jadi cam ko tapi tak boleh..huhu

baby-gaga

baby

anis-gaga

baby development