Google

Monday, January 22, 2007

Event 2006...

Selamat Menyambut Maal Hijrah..


Lama dah tak update gambar2 event tahun lepas...ni event masa gi Bukit Merah, kenduri kawin linda n Nash..tapi sayang tak amik gambar masa gi kenduri rumah Azie..(sori ekk Azie)..syiok sgt berborak ngan nisah n juras sampai tak ingat nak amik gambar...sayang betul!






Papa tgh feeling masa naik bot nak gi Orang Utan Island...Anis steady je tak pakai life jacket..takde size sebenarnya..kecik sgt!




Masa gi jln2 kat Orang Utan Island-Bukit Merah Laketown Resort...Anis tu dah pening tgk orang utan kat situ.. especially lps tgk 'ketua kampung' dia (gambar kat atas tu)..nama dia Bob

Baru berumur 1bln..hehe..cute je pakai 'pampers'..kat situ siap ada nursery n tadika utk baby org utan tu belajar bergayut, cari makan,buat rumah..pelik betul!


Spplaasshh!!!Best betul tgk diorg main air...tapi kat sini lah 'bersemadi'nya handphone Nokia yang tak sampai 5bln pakai..konon2 nak join berendam sekali tapi tak ingat hp dok kat poket..apa nak kata dok vibrate jela sampai abis bateri..terus xde mood nak main air..cehhh!!


Ni masa gi kenduri kawen linda & Nash aritu..

Ni mak2 org yg datang masa kenduri tu..Sab masa tu dah 3-4 bln tp maintain tak nmpk perut dia..eh azie blom mak org lagi masa tu..dia tgh nak edar kad dia la tu..

8 comments:

Anonymous said...

waahhh.. ada entry baru la aku bukak blog ko pagi ni payah.. hehee.. lama sungguh menunggu.. :D

best arr tgk ada gambar kengkawan.. syiok aarr payah ko dapat gi kenduri depa.. jeles.. jeles..

ko macam mana buat maintain slim aje.. tak makan eh.. aku ni sebulan dua ni aje dah naik kat 5 kg.. pergghhh.. camana nih.. help me.. aku skrg berselera giler tgk nasi.. camane nih.. cam dah penuh2 je aku rasa badan aku skrg ni.. helpppp..

Anonymous said...

payaaahhhhhh...

congratsss!!!!! OOooo sesenyap ada good news.. tak bg tahu aku eh.. fire dia.. toink.. toink.. haa.. kan dah kene fire ngan aku..

weih.. syoknya anis nak dpt adik.. berapa bulan dah ni payah.. jaga diri elok2.. bile due.. ish.. aku yg excited terlebih ni..heheehe..

Anonymous said...

tula auntie amie..mama cakap kat anis aritu nak bagi anis beso dulu baru bagi adik..ishh dia awal2 lagi dah kasi adik 'membesar' diam2 dalam perut dia...kuwaaaa!! tapi takpelah anis dapat kawan awal2 ni...boring arr sorang2....macam akak jihah n abg kamil best je tgk diorg satu geng...kuikui!

Anonymous said...

yeke naik 5kg..aku tgk maintain je dlm gambar..'sekepeng' je cam dolu2..macam ida tu toksah cakap la..mmg 'Ratu Kepeng' dari dulu lagi..tapi kalau ajak borak pasal makan haa tulah juaranya...
aku ni mana tak kurusnyer dok asyik berjalan berbatu2 tiap hari nak sampai ke opis..mmg hilang la 10lb lemak tiap2 ari!

Kain Ela DotCom said...

ish ni yang aku x pueh hati ni..aku x menyampuk pon ade gak kuar nama aku...

nak buat camana..aku mmg suka dgr perkataan makan, makanan, dimakan, memakan..kan kan kan

Kain Ela DotCom said...

ish ni yang aku x pueh hati ni..aku x menyampuk pon ade gak kuar nama aku...

nak buat camana..aku mmg suka dgr perkataan makan, makanan, dimakan, memakan..kan kan kan

Anonymous said...

ida memang dia.. makan lah byk mana pon.. cam tu jgk dia.. hehehee..

payah.. ko jaga diri elok2.. jgn kuat2 sgt ok..

Anonymous said...

tulah ida..punya le dia nak citer yang dia suka makan sampai 2kali dia publish commnet dia...

ami..thanks 4 the advise!

baby-gaga

baby

anis-gaga

baby development